پنج فرزند بی‌نشان حضرت مادر(س)

پنجره از آن است که گاهی به آسمان نگاه کنیم

پنج فرزند بی‌نشان حضرت مادر(س)

پنجره از آن است که گاهی به آسمان نگاه کنیم

القدس لنا

پیامبر ما گفت :اگه کسی فریاد مظلومیت انسانی را بشنود وبه او کمکی نکند مسلمان نیست !!

بازم حرفای تکراری، آره این حرفا رو از بس شنیدیم برامون خسته کننده شده، بابا خسته شدیم ....

آره خسته کننده است اما اگه زحمت نیست، می خوام مزاحم 2 دقیقه از 1440 دقیقه ی شبانه روزتون بشم.

ادامه مطلب ...

ترویج اسلام مدل ترکیه به جای جمهوری اسلامی

به گزارش جام نیوز؛ برنامه افق صدای آمریکا 23 اگوست (1شهریور ) با حضور "منصور فرهنگ" به بررسی وضعیت لیبی پرداخت. منصور فرهنگ نماینده حکومت پهلوی در سازمان ملل بوده است.

وی با تمجید از سیاست ترکیه در قبال حوادث لیبی عنوان کرد: «امروز مدل آزادی خواهی خاورمیانه ترکیه است. در ترکیه انتخابات آزاد وجود دارد و مدلی قابل احترام برای منطقه است.»

شایان ذکر است که ایالات متحده آمریکا به خاطر هراس از قدرت گیری مضاعف جمهوری اسلامی و مطرح شدن آن به عنوان الگویی موفق برای سایر کشورها، تلاش می کند مدل ترکیه را که گونه ای التقاطی از ظواهر اسلامی و ساختارهای سکولار می باشد، به عنوان بدل جمهوری اسلامی ترویج دهد.
آمریکا می داند تنها مدلی که می تواند به سلطه جهانی این کشور پایان دهد، مدل ایرانی-اسلامی است؛ در حالی که ترکیه از یک طرف دم از اسلامگرایی می زند و از طرف دیگر با دشمنان اصلی اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل روابط نزدیک و دوستانه برقرار می کند.
در حقیقت مدل ترکیه، اسلام بزک کرده ای را به تصویر می کشد که حضرت امام خمینی(ره) از آن به نام "اسلام آمریکایی" تعبیر می کردند.

و غزه در آتش من و تو سوخت...

منطقه ای با 1 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت. پیر و جوان، کودک، زن، مرد. انگار مدتهاست که نه‌تنها از نقشه‌های جغرافیایی که از نقشه دل مسلمانان هم پاک شده...

انگار یادمان رفته که پیامبرمان فرمود "هر که فریاد مظلومیت انسانی را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست".هنوز هم معنای جمله "مسلمان نیست" را نفهمیده‌ایم!

من و تو که نسبت به کشتار هرروزه، قطعی برق و کمبود غذا و دارو در غزه بی‌تفاوت هستیم، مطمئن‌باش اگر در کربلا هم بودیم و ناله علی‌اصغر امام حسین(ع) را هم می‌شنیدیم، می‌گفتیم " می‌خواست حسین به جنگ نیاید. به ما چه مربوط ..."

چه نشسته‌ایم که لشگر یزید هلهله می‌کند و هنوز هم فریاد مظلومانه "هل من ناصر" حسین(ع)  در حلقوم تاریخ می‌پیچد...